מינויים

"וולפסון": מונה מנהל חדש לשירות הלוקמיה במכון ההמטולוגי

ד"ר איתי זילברשץ, מומחה ברפואה פנימית והמטולוג בכיר, מונה לתפקיד | תכניותיו לעתיד: "לקדם השתתפות של המכון ההמטולוגי במחקרים קליניים וכן חינוך רפואי"

ד"ר איתי זילברשץ, מנהל שירות הלוקמיה במכון ההמטולוגי ב"וולפסון". צילום דוברות ביה"ח

ד"ר איתי זילברשץ מונה למנהל שירות לוקמיה במכון ההמטולוגי של המרכז הרפואי וולפסון בחולון. ד"ר זילברשץ (50), מומחה ברפואה פנימית והמטולוגיה, חבר באיגוד הישראלי להמטולוגיה ורפואת עירויים ומשתתף בחוג היל"ה, הקבוצה הישראלית לחקר הלוקמיה.

זילברשץ, תושב תל אביב, נשוי ואב לשתי בנות, סיים את לימודי הרפואה בשנת 1997 בפקולטה לרפואה של הטכניון וסיים את ההתמחות בפנימית במחלקה פנימית א' בבית חולים שיבא בתל השומר. את התמחות העל שלו בהמטולוגיה ביצע בבית חולים שיבא והחל משנת 2010 עובד כהמטולוג מומחה במכון ההמטולוגי ב"וולפסון".

כיום ד"ר זילברשץ מלמד סטודנטים בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב במסגרת הסבב שלהם במחלקות הפנימיות של בית החולים ובקורס מבוא לרפואה קלינית של הפקולטה.

עם מינויו לתפקיד אמר: "תחום הטיפול בלוקמיה חריפה הוא אחד התחומים המאתגרים בעולם הרפואה ומרתק אותי זה שנים. אני מודה למנהלי הישיר ולהנהלת בית החולים על האמון שנתנו בי. שאיפתי להמשיך לדאוג שמטופלי בית החולים יקבלו את סטנדרט האבחון, הטיפול והמעקב הגבוהים ביותר. כן בכוונתי לקדם השתתפות של המכון במחקרים קליניים בתחום ולקדם חינוך רפואי הן של סטודנטים לרפואה והן של חבריי המתמחים ברפואה פנימית בבית החולים".

נושאים קשורים:  ד"ר איתי זילברשץ,  המטולוגיה,  בית החולים וולפסון,  מינויים,  חדשות,  לוקמיה
תגובות

כיף לשמוע. בהצלחה!!