COVID-19 בישראל

הועלתה רמת האבטחה סביב פרופ' אש

הדבר נעשה בעקבות התגברות השיח המתלהם ברשתות חברתיות כנגד ראשי מערכת הבריאות לקראת הדיון המכריע שנקבע למחרתיים (ד') בנוגע למבצע חיסון הילדים בני ה-11-5

פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות. צילום: נעם ריבקין פנטון/ פלאש 90

מאתמול (א') ועל פי החלטה שקיבלו בכירים במשטרה, הועלתה רמת האבטחה סביב ועל מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, לדרגה 3 מבין 6 דרגות. הוא צויד בלחצן מצוקה ואף קיבל קדימות לכל מקרה שיפנה למוקד 100 של המשטרה ויתלונן על כל מקרה בו יחוש שהוא מאוים או שאלמוני מטריד אותו.

הדבר נעשה בעקבות התגברות השיח המתלהם ברשתות חברתיות כנגד ראשי מערכת הבריאות לקראת הדיון המכריע שנקבע למחרתיים (ד') בנוגע למבצע חיסון הילדים בני ה-11-5.

בשבוע שעבר הועלתה רמת האבטחה שניתנה לראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, לדרגה 6 ואז הוצמד לה מאבטח אישי המלווה אותה לכל מקום, בעקבות הטרדות, נאצות ואיומים חוזרים על חייה ועל חיי ילדיה. מאחורי מסע האיומים הסוער הזה עומדים מתנגדי החיסונים, המנסים לשנות בכוח את עמדת מערכת הבריאות שיש לחסן את הילדים.

כידוע, גם ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, סובלת מהטרדות ומאיומים חוזרים ונשנים על חייה. בעקבות השיח האלים ברחוב וברשתות החברתיות, החליטה המשטרה כי רמת האבטחה על ד"ר אלרעי-פרייס תעמוד על 6 מתוך 6 והוצמד לה מאבטח אישי.

בשלב זה אין התרעות קונקרטיות על כוונה לפגוע אישית בפרופ' אש, אבל הגורמים המחליטים במשטרה הגיעו למסקנה שאין מקום לקחת סיכונים וייתכן מצב שחמום-מוח כלשהו המשתתף בשיח שמנהלים מתנגדי החיסונים, ידבק בעמדותיהם ועלול אף לקחת את החוק לידיים ולעשות מעשה כדי להיחשב בעיני "עמיתיו" לרשת לגיבור.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' נחמן אש,  חיסון ילדים,  ד"ר שרון אלרעי פרייס,  מתנגדי חיסונים
תגובות
אנונימי/ת
09.11.2021, 11:59

מדינה של פסיכים, למרבית הצער הניסיון מלמד שהמסוכן הוא דווקא בד"כ לא זה שמשתתף בשיח המתלהם אלא מישהו שקט וקשה שפתאום קופץ לו רעיון מטורף לראש.